2009年2月23日 星期一

海景嘉福洒店1/F

今個月非常之忙碌,除了需要完成手頭上的工作,
仲要做我最不喜歡的事--搬屋,所以遲遲都沒有
update個blog希望大家不要介意。
























7 則留言:

Unknown 提到...

Gary,你真係好pro同勁掂呀!雖然未有big day相睇,就睇呢幾張已經好鐘意喇.多謝你全日既照顧,亦由朝影到晚,又好有心帶我地去特別既地方影一D有特別feel既外景.我地睇得出你好有heart.真係唔止係影正鏡,而係好有心去影snap shot,等大家都有個good memory.
Gary, 辛苦哂呀,加油! add oil呀~~~
shirley & kelvin
21.2.2009

Aiko 提到...

Hi Gary, 你好呀!你仲記唔記得我呀?我同我未婚夫睇落去年紀細細果個呀??

我大日子係12月11日,你仲記唔記得呀?
我係黃埔博藝會到擺,個場好白,好驚影出來既相唔自然呀?咁點算呢?

garymak 提到...

Dear Shirley
多謝你的信任,所以當日在沒有壓力下能拍出理想的照片,你們的魔術師表現非常精彩絕倫(我都係第一次看到變白鴿魔術)而且我係最前嗰個,十分難忘。Kelvin當天很勇敢,只用十分鐘時間學識一個魔術,仲要在咁多賓客面前表現,不是人人做到。
你們都要加油努力~~~~做人
哈哈
Gary

garymak 提到...

Dear Aiko:
當然記得啦!放心了!去過黃埔博藝會開工很多次,我好有信心能夠掌握,不用怕,白天時用現場光拍攝有小小獨特之處,但晚上沒有白光時而開了場中間一大行的水晶燈,色温完全不同又是另一種的氣氛,放心啦你不能改變的東西就不要去想,交給我吧!
Gary

Unknown 提到...

Gary,
我地個個都好期待睇你既作品.
我地d阿爸阿媽話你把口好得.tum到佢地好開心.又有氣分組助慶,好鬼好笑~
係呀~我都係第一次睇魔術表演,仲有白鴿tim. 你既相咁特別,實好多人鐘意唧..hehe

Unknown 提到...

Hey, nice work!

My big day is in the same hotel.
So good to see that the place looks so good under your camera. haha!
Looking forward to your work, Gary!

garymak 提到...

Hi Rodney:
多謝你的讚賞。我會俾心機工作,有靚相一定同大家分享!