2009年6月24日 星期三

黄埔-博藝會

近年熱門的宴會埸地,
有多次到博藝會工作的經驗,
所以每次都有一種熟稔的感覺。
今次的兄弟姊妹團屬於好玩一族,
加上連家人都係玩得,
可以話係大家由早玩到晚,
散席後真係有些依依不捨的感覺...........




















今次新人只安排我一位擔任攝影,
雖然晚上大部份時間都是影大合照,
不過排排企的合照,
有時加小小的變化,
可能會有不一樣的感覺。

4 則留言:

yuki_pang927 提到...

好美呀!我係2月5日book咗你又好多問題的女仔呀!你之前影的都好美啦,今次仲美呀!我期待我big day!

garymak 提到...

Dear Yuki:
多謝讚賞,我記得!前兩天先通電話,
你不算好多問題呀!
有問題我好歡迎你致電給我,
期待2月5日事事順利
Gary

LM 提到...

真係好靚A~
我覺得你影的角度好多好特別.
我們大日子(10/1/10)的交給你了
GARY!~ 希望你分享更多靚相.

garymak 提到...

Lm:
多謝!放心交比我啦!
我會得閒就分享相片架
Gary