2010年2月7日 星期日

街頭隨拍

好多新人都會問:如果中午有時間可唔可以出去拍外影,
我其實很樂意而又喜歡的,因為覺得相片會更加豐富,不過
大部份的宴會場地都集中在九龍區,為了方便外影完返酒店,
往往都會選擇近自己宴會的地方,不過九龍區實在沒有太多的選擇,
都係1881、文化中心、鐘樓...等
今次的外影沒有目的地,只係在街邊隨影,見到什麽喜歡的就即時隨心拍,
沒有特定的路線,也沒有想好的構圖,不知下一步影什麽,只是想影就影,
雖然沒有好華麗的照片,但我就是喜歡不一樣,
今天真的過了愉快的一天




















6 則留言:

bluemoonpang 提到...

Gray, 好多謝你幫我妹妹影咗啲咁特別的相呀!! THX!!

garymak 提到...

唔好客氣,這是我應該的,
我知道你地三個哥哥都好錫妹妹的,
從她的眼神看出,
她是多麽的幸福。

roytang722 提到...

我係YUKI呀!好靚呀!十分讚,好期待你啲相~仲有原來錄影有啲野我個FD都講比我知,好想睇~仲有我仲時時睇即日果段影片,睇親都喊~多謝你~我揀咁多野係揀你最放心,無擔心過~因你太多好評~我都好想我個FD佢11月結婚都揀你~希望佢揀你啦~你真係好好人呀!仲有我上次哥哥見到你等巴士~我都好想見下你呀!仲有希望你BB身體健康!你們甜甜蜜蜜!新年快樂!

garymak 提到...

Dear Yuki:
多謝你!我都好想見下你地,
你有冇facebook呀??
Blog主頁右上有我facebook,你可add我`遲D比D bb相你睇下
-Gary Mak

Unknown 提到...

係呀!我ADD唔到你呀!

garymak 提到...

我add左你啦!!!