2008年11月17日 星期一

久違了的香港公園

一到年尾 ,每逢周末日都在婚禮中工作,
上星期日的新娘子,是十一個月前見過的.
由於她去年在我一個婚宴中擔當著姊妹的角色,
所以到她自己做主角時,
她亦''順理成章''的邀請我為好的婚禮上幫忙.
狀態極佳的新娘子Letty,當日一早經已打扮得異常亮麗動人,
跟她言談之間,亦感受到她的大好心情.

早上順利完成敬茶儀式,下午到中環伊甸園St.John註冊.
禮成後,跟所有觀禮賓客拍照留念.
然後我們便走到香港公園去影外景.



漂亮的新娘子,當然就吸引著不少''路人''圍觀啦~





有一陣子沒有到香港公園的我,難得在秋高氣爽的天氣下外景,
份外寫意.





拍攝時有一段小插曲,兄弟Alan一直都好幫忙,
有張相我好想做一種好飄逸的意境,
於是便叫Alan幫手輕捉著Letty的頭紗,
誰不知他可能實在太過''賣命''了,
經他一拉~頭紗給他狠狠地''扯走''了,
我們在場的無不笑到彎了腰.....



頭紗''飄走'',大家不知情者還以為是強風一吹呢!




By Gary












2 則留言:

Queenie 提到...

hihi~~ gary!!!
係我呀, queenie呀. 希望你記得我啦~~ (係馬會擺酒個個呢~~) 估唔到又會係度見到你~~~!其實係我個friend話比我知我d相係你個web site出現呢~~!
你d相愈來愈靚了~~~
估唔到你都有寫blog呢; 加油呀~~

我的blog係:
http://hk.myblog.yahoo.com/queenie-roy
你去到就一家會記得我了~~

queenie
(至於我在blogger的account, 是用來留言的~沒有blog的呀)

garymak 提到...

Queenie:
多謝你的讚賞,之前跟你的接觸唔算好長,不過睇過你blog之後從新認識,原來你的生活係咁多姿多彩,希望大家可以保持聯絡
Gary