2009年8月11日 星期二

黄埔-海逸酒店

認真。菲利
第一次見面自我介紹時,
新娘子:「我叫認真」
我心想係咪整蠱我呢,
定係有其它意思,
後來閒談間得知,
原來由細到大做事非常認真,
同學們給予她的卓號。
其實我自已對工作態度一向都很認真的,
喜歡做事認真的人,
所以大家說話也很投契。



































































6 則留言:

Jenny 提到...

Dear Gary,

很喜歡你這一輯的作品,真的很美很美,尤其是在酒店內拍的部份,和新娘子拿著花球的那張獨照~~
我哥哥幾年前亦是在這裡設婚宴的,但在你的鏡頭下,這裡變得不一樣了,變得渙然一新,變得很華麗,變得美極了~~~
從一開始就很喜歡你的照片,因為照片中都包含了一份"感覺"~~明明是不認識這對新人,但從照片中都可以感受到對方的喜悅和感動~~~
雖然我沒有這位新娘子那麼漂亮,但我真的很期待看自己在你鏡頭下成為主角的模樣~~~~
我們17天後見~~~

Jenny

garymak 提到...

Dear Jenny :
多謝你讚賞,
時間過得真快,
仲有14日,
希望當日順順利利啦。

--Gary

匿名 提到...

Gary,

你好, 我有個朋友 叫 黃小姐同陳小姐會搵你, 加油, 多謝你幫我地影呢輯相,,

祝你越黎越忙.

認真的人,
認真

garymak 提到...

Dear mrs wong:
多謝你介紹咁多朋友給我,
你D朋友仔當日都好幫手,超好!
睇返D相原來仲好玩得下,
相片星期一可以羅啦!
到時再打電話給你。

做事一向認真的
-Gary Mak

匿名 提到...

太好了, 我既中學同學, 兄弟姊妹都好期待, 我要分幾批同佢地睇LU>>>

garymak 提到...

Dear 認真:
你朋友Fanny搵左我啦,不過佢依家係台灣影緊婚紗,星期三先返,到時先再約見面,
Thank You !

--Gary Mak